۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

کاهش سینه و افراد مناسب و در الویت کاهش سینه

 

درک این نکته مهم است که برای بسیاری از زنان ، سینه های بزرگ چیزی فراتر از یک مسئله زیبایی شناختی نیستند. افراد مناسب و در الویت کاهش سینه که  از سینه های بزرگ  خود  که باعث ناراحتی و یا درد در شانه ها ، گردن و کمر می شوند،می توانند برای این عمل اقدام کنند. ‏سینه های ‏بزرگ همچنین می توانند باعث ایجاد بثورات جلدی شوند ، در برخی فعالیت ها تداخل ایجاد می کنند و حتی می توانند ‏باعث بی ‏حسی اندام فوقانی ، گزگز و سردرد شوند.

کاهش پستان چیست

با از بین بردن چربی اضافی پستان، بافت و پوست، جراحان پلاستیک می توانند اندازه پستان شما را کاهش دهند تا با بدن ‏شما ‏مناسب تر باشد. این جراحی در بین بیماران بسیار محبوب است زیرا می تواند ناراحتی جسمی ناشی از اندازه پستان شما ‏را ‏کاهش دهد.‏

کاهش سینه

کاهش سینه در بانوان

مزایای کاهش پستان

کاهش پستان می تواند مزایای قابل توجهی برای زنانی که تمایل به سینه های کوچکتر و متناسب دارند ، فراهم کند. دلایل زیادی ‏، چه پزشکی و چه زیبایی ، برای انجام این جراحی سینه در زنان وجود دارد. به هر حال ممکن است ، هدف جراحان پلاستیک ارائه ‏بهترین تجربه و نتایج ممکن به بیماران است.‏

به طور معمول ، سینه های بزرگتر نیز معمولاً در پایین تر از سینه قرار می گیرند و اندازه آرئول ممکن است کاملا بزرگ شود. ‏جابجایی بافت پستان به سمت بالا و کاهش وزن در فرآیند ، به بهبود وضعیت زنان کمک می کند و از فشار بندهای سینه بند ‏روی شانه ها و گردن او می کاهد.‏

برای بیماران مهم است که درک کنند که کاهش پستان ممکن است باعث زخم های جراحی ، از دست دادن احتمالی برخی از ‏حساسیت های پستانک و توانایی شیردهی بعد از کاهش پستان شوند.

کاهش پستان

جراحی کاهش پستان

دلیل برتر برای جراحی کاهش پستان و افراد مناسب و در الویت کاهش سینه

دلایل زیادی وجود دارد که زنان تصمیم می گیرند تحت عمل جراحی کاهش پستان قرار بگیرند ، با بررسی برخی از این دلایل شاید بتوانید تصمیم بگیرید که آیا جراحی کاهش پستان برای شما مناسب است یا خیر  آیا جز افراد مناسب و در الویت کاهش سینه  هستید ؟

 افزایش راحتی در افراد مناسب و در الویت کاهش سینه

یکی از مهمترین و ماندگارترین دلایلی که بیماران برای جراحی کاهش پستان درخواست می کنند ، افزایش راحتی آنها است. در برخی موارد ، مردم دریافتند که سینه های بزرگ باعث کمردرد و ناراحتی عمومی می شوند. جراحی کاهش پستان می تواند یکی از راه های افزایش راحتی کلی و کاهش دردهای ناشی از وزن اضافی بافت پستان باشد. بسیاری از بیماران گزارش کرده اند که جراحی کاهش پستان به طور چشمگیری زندگی روزمره آنها را بهبود بخشیده است.

پس ‏ اگر پستان شما باعث درد گردن یا کمر یا حتی وضعیت بد بدن یا بی حسی می شود ، احتمالاً ایده خوبی است که فکر کردن در ‏مورد کاهش پستان را شروع کنید. 

فقط زنانی با سینه های بزرگ از تلاش برای یافتن موقعیت راحت برای خوابیدن اطلاع دارند. با کاهش پستان ، می توانید بدون ‏بالش مخصوص یا نگرانی از راحتی خود بخوابید.‏

راحتی با جراحی کاهش سینه

افزایش راحتی و آرامش با جراحی کاهش سینه

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی های زیبایی سینه را از ندهید

آشنایی با 7 نوع جراحی سینه

راحتی در ورزش و چابکی

جراحی کاهش پستان اغلب مورد توجه کسانی قرار می گیرد که علاقه زیادی به ورزش و سبک زندگی فعال دارند. در حالی که مطمئناً می توان بدون در نظر گرفتن اندازه پستان در ورزش شرکت کرد . کاهش پستان می تواند به حرکت و چابکی نیز کمک کند. کاهش پستان اغلب برای دوندگان ، دوچرخه سواران و ورزشکاران رزمی مفید است. اگر شما یک ورزشکار مشتاق هستید ، کاهش پستان می تواند لذت شما را از ورزش افزایش دهد.و شما را جز افراد مناسب و در الویت کاهش سینه قرار دهد.

اما شاید یکی از بهترین دلایل برای  اینکه شما جز افراد مناسب و در الویت کاهش سینه باشید این باشد که شما بدون درد و ناراحتی از بزرگتر شدن سینه ها ‏بتوانید ورزش کنید و از یک سبک زندگی فعال لذت ببرید. همچنین وقتی به بیرون از منزل می روید می توانید نفس راحتی ‏بکشید.

راحتی در ورزش با جراحی کاهش پستان

راحتی در ورزش با جراحی کاهش پستان

 زیبایی و تناسب اندام

دلیل اصلی که بیماران برای کاهش پستان انتخاب می کنند ترجیح زیبایی است. بسیاری از خانمها فقط آرزو دارند که بهتر در لباسهایشان به نظر برسند به همین دلیل خود را از افراد مناسب و در الویت کاهش سینه در نظر می گیرند .  اکثر بانوان  تمایل دارند با استفاده از این روش کوچک کردن سینه  بتوانند اندام خود را متناسب با سایز بدنشان کنند.کاهش پستان می تواند ظاهر کلی بیمار را افزایش دهد. جراحی کاهش پستان همچنین با از بین بردن افتادگی پوست و بالا بردن پستانها در وضعیت بهتر ، ظاهر فرد را بهبود می بخشد. بیماران اغلب از نوع نگاه خود به دنبال کاهش پستان احساس بهتری پیدا می کنند. جراحی زیبایی همه چیز درباره عشق به خود است ، بنابراین اگر فکر می کنید ممکن است از افراد مناسب و در الویت کاهش سینه باشید و از نتایج جراحی کاهش سینه  لذت ببرید . بهتر است این کار را انجام دهید.

داشتن سینه های بزرگ می تواند توجه ناخواسته زیادی را به شما جلب کند. این نوع تحقیر می تواند تأثیر عمیق و ماندگاری بر کیفیت زندگی شما بگذارد. با جراحی زیبایی کاهش پستان ، نظرات و خیره شدن ها در نهایت می توانند متوقف شوند.

یافتن لباسی متناسب با اندام شما ممکن است آسان باشد ، اما یافتن لباسی که متناسب با پستان شما باشد نیز می تواند بسیار ‏ناامید کننده باشد. تصور کنید که بالاخره می توانید در همه آن لباسهای شنای زیبا قرار بگیرید . این می تواند یکی از دلایلی باشد که شما خود را از افراد مناسب و در الویت کاهش سینه بدانید...

افراد مناسب و در الویت کاهش سینه

رسیدن به تناسب اندام برای افراد مناسب و در الویت کاهش سینه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر